Glömska

Ibland glömmer man vad man ska skriva i bloggen, man kan tänka att det där ska jag skriva av mig om osv. därför ska jag ha en liten rad på blogginläggen där jag skriver om glömda saker tror jag.
Hur som har jag å Olivia vare på vågen igår igen eller vi var iväg å badade med Eva å Anders, O verkligen trivs som fisken i vattnet. Så härligt att se henne så.

image112

Efter badet igår va jag in på panduro å shoppade lite glitterlimspennor som vi dekorerade kulorna med, jättefina en för varje i familjen å sen några till såklart.
Shoppade mig en randig fin mössa på NK å, min svarta är BORTA SORG stor Sorg, men nu är örona skyddade igen.
Kvällen flöt på fint, löptur, kuldekoration, sibyllamiddag å filmsnarkning.

Imorse vaknades de som vanligt av P´s snozzningar....GRRR men skönt ändå å kliva upp i tid även om sömn är en bristvara i denna lgh. Stumpan vaknade åxå i tid å käkade för att sedan sött somna om så mamma Hanna kunde börja baka pepparkakor, gick som smort, så nu börjar julstämningen komma krypande, pysslade lite på balkongen å. Ikväll hoppas vi på lussekatts bak :-)

Ska göra idag: hmmm handla bappelsiner, nejlikor å sidenband nu jävlar ska här doft jul.
baka lussemissar. Å se klart filmen som jag bara hann se lite mer än förtexten på.

Nä nu ska jag börja fli lite här innan lunchen till P ska ordnas.

GLÖMT: imåndagskväll målade Peter se å undra ....

image113

Han kan min lilla hjälte :-)

image114

ÄLSKAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0