Krogliv, julshopping modersexidkande framstjärt

Igår var jag å Petronella på Inbetween å krubbade gratis lunchen, trevligt gott å mätt å i fullt sällskap av dussintalet präster, förlåt mig mina synder så som alkoholförtäringen å försovande sexutlovning. På kvällen åkte jag in till Agneta å förpartade lite för att sedan styra kosan mot sundsvalls krogliv, FAN asakul hade jag, så framåt natten då orken å nykterheten började helt försvinna dök de upp ett gäng människor som räckte mig en hjälpsam hand å körde mig hem. Dock efter subway macka som smakades å den va skitäckligt å kissning i telefonkiosken i kors med två andra bruttor, mmm hur lätt e de tre stjärtar i en telekiosk haha Ja hemma väntade kärleken uppe å han fick sig ett skratt efter att imponeras av min vurpa ner i sängen som resulterade i en 7 helvetes stuts upp i luften å bang ner i golvet, ja jag slog en vurp i trappen å....så bara gissa konditionen på fröken segersten för denna kväll.
JA idag har vi haft stadsmys med barna, fast stackars Moa fick lida med röda kinder efter att vi flamsade oss runt med diskutioner om framstjärt, vagina eller diskution om hur ögonbindlar mer liknar någon form av trosskydd än något man väljer att sätta för ögonen med. Hur som hemma tröttare än ja jag vet de faaaaan så åts middag å film väntas. Så kort å gott om de två senaste dagarna.

Nä nu ska jag mysa lite. Ha de

PoK Hanna Panna Kanna



Glömde gillar dina träskor Agneta :-)image104


Kommentarer
Postat av: agneta

hehe! du är så välkommen att traska runt
mina trä pjuckor när du helst behagar! :) lovar att make it up to you babe! ;)vi ska örja ihop en annan dag! :)

puss puss

2007-12-09 @ 04:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0