Onsdag

Japp då vart de en tur igår igen, va på Grossen å handlade lite krubb å julpapper till endel oinslagna paket. Köpte den sedvanliga starka drycken till pappa å. Så nu på morgonen har det varit lite mer paketinslagning å. Nu återstår Olivias paket till Moa å Martin samt till Lasse å farfar, samt strumpbraxor P´s julkläder å julmaten sen ska de väl vara slut på shoppandet, jo naturliogtvis julölen måste införskaffas men det får bli islutet av veckan ev i helgen, kommer bli nog trångt i bilen från Timrå å upp till Övik efter någon dags mellanlandning i Borgen. Dagen idag skall ägnas åt mera städning, de ska skina som glitter i granen innan avresa härifrån på fredag. E ju så skönt att få komma hem å de är städat när man vare borta. 
Jag å Peter har gjort en deal å, nu får den feta viktfiendematen läggas på hyllan för att jag ska nå idealvikten å han skall då få sina dreads virkade av mig, ca 10 st för varje kilo, snällt va? Så nu jäklas blir low calories för hela slanten, gissar att ett 10tal dreads kommer stå obotade under julveckan men sen blire magermat igen. 
JA de var lite från oss i Timrå mer kommer innan jul skulle jag to, känner dock att bloggandet legat lite på sidan av nå dagar nu men bättre nå än inget. 

Så gott folk snöa ine inne nu, ut å blogga å önska oss lite mera snö här i klyktattarland, mkt vill ha mer, fast det e ju inte mkt ifs.

See you fuckers 

santa banta

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0