söndag å framåt

Japp söndagen skickades jag ner till Tallnäs pizzeria för att inhandla Pizza till P som med svältande mage satt hemma å letade efter Birstas öppet tider. Japp när kluppskheten å pizzan var svald begav vi oss till köpcentrat med julplånboken i högsta hugg. Utprovning av kostym JL satt som smäcken, helvete så snygg han blidde i denna härliga kreation. Undanlagd!! Klapparna som inhandlades var till Moa Martin Martin Mamma å Svärmor efter det orkade vi inte mera. Hem med förbiåkning på videoteket å hyrde oss en movie. Sexuall Life tror jag den hette. 

Måndag å Julbord äta äta äta, visst är de innan jul man blir fet inte under julen? Hur som käkade jag så jag sprack åkte sen in till stan å inhandlade julklapp till P eller två klappar blidde de som ska kompliteras med en till innan detta uppdrag är fulländat så nu e man pank, bra bortklemad han e hjrtat men de e han värd. fick med någon klapp till Olivia å. Vanessas å philips blidde åxå klar. Härligt så nu e de bara pappa å svärfar å de sista småfixet kvar. nu e de jul här i vårt hus.....Efter att dessa var klar hämtade P oss inne i city å vi for raka spåret hem efter en nervös färd förbi macken soppatorsk nära!! men nära stjuter ingen hare. Hemma väntade paketinslagning å middag, kyckling mumms starkt å rinnande näsa Japp!

Idag har vi vare på vågen igen å käkat tomtegröt å gjort girlanger....träffade en annan mamma där som var från jämtland å. Sen hem skulle ha städat lite men de får vänta till senare, efter de att det sista gjorts inför julen. Så nu väntar vi sista lilla stunden innan P kommer hem,  så vi far in till Birjävlasta. E så less på detta ställe nu, har sett allt där, kan det utan å innan, längtar till de öppnar nya buikerna där, Peak öppnar våren 08 å alla som känner mig vet ju att jag är svag för deras kläder, undra om jag måste ha ett nyårslöfte detta år å.....har ju hållit 07´s så why not?

Nä nu ska jag ordna lite innan avfärd so long .....


GLÖMT: söndag inköptes en julklänning å, en liten röd sak ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0