BADAT

Idag har vi vare å badat, gud va härligt å gissa vem som sken som en sol när hon kom ner i vattnet, Oliva verkligen trivs som en fisk i vatten, varmt å skönt, slippa alla bylsiga kläder å en eländig blöja. E så underbart å se när hon ligger å plaskar i famnen på en. Dom hade faktiskt en väldigt bra barnpöl, kanske lite kallt för min smak, jag vill ju ha super duper varmt, fast det var det därimot i bubbelbadet ojojoj va härligt det var då. Efter badet fikade vi goda stutar å kaffe i värmen på övervåningen för att sedan tvätta av oss allt vad klor heter. 
Passade på att springa in på kupan å se om de fanns nå skojiga julgrejer där, men som vanligt finner jag sällan något på sådana ställen som faller mig i smaken , men ska ge Erikshjälpen en chans å innan jag dissar liknande butiker helt. Sen hem i kylan aj va kallt de bite idag, inte alls väder som känt skönt, visst några få ynga minus men så rått å himla kallt att de verkligen biter sig in under skinnet. Olivia har verkligen vare trött efter badet, har sove i 1,5 timme nu, helt otroligt, brukar aldrig hon göra, men jag tippar att hon vaknar starx för grannen poppar nå så enormt att jag hör varje ord sångaren sjunker hur tydligt som helst genom väggarna. SÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK jävla apa....grrr vill ju att jänta ska få sova så länge som möjligt ju.
Imorgon ska jag ta å börja med julstöket jag med, stryka gardin, å kolla lampor till ljusstakar å stjärnor, kolla vad som ska vara kvar här å vad som ska till Borgen, åker diti helgen, måste ju pynta där med :-D jiiihoooo JUL JUL LOVE IT!!! ända till nyår sen vill jag veck med skiten, huvva så less jag e på tomtar å allt vad det är då. BLÄÄÄ. Men inte nu, nu ska jag bara njuta av dessa röda farbröder som har sin tid framför sig. Nä ska göra ett ryck innan de e försent GRANNJÄVEL....

Morr morr

  

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Näe Hanna vet du ta tillbaka de där, de kommer inte hända inom de närmaste kan ja säga, De får räcka me o bli, msoter faster eller va ja nu blir. Hahahaha.:P
Ja visstvart de rött o fint, ska läggfa in kort på mitt fina fönster sen, hehehehehehee. Pok

2007-11-27 @ 19:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0