För varm å efterrätt


Mummms men fan så mätta vi äro!

image45

Har våran kära vän Agneta här på middag, blidde nå toast grej med nå ost tjofräs (jag = ägg toast)
Middag peran kött å sås
Å efterrätten kom A med, mumsig banan rulltårta med pistage i.
Så nu kanske man inte behöver nya bralls.....  :-( kommer nog i de gamla...

Just nu gäses maten framför Grey`s A.....hur fan de nu stavas eller heter rättare sagt, ser inte detta jag, kanske ända kvinnan på jorden som inte ser de? Måste säga att jag e värdelös på att se på tv.

Kvällen har diskuteras och pratas om spindlar, där e jag nog inte ensam om att ha en enorm skräck. Fy fabian bom vilket hemskt djur, eller jag e ledsen alla spindel vänner men jag kan inte kalla dessa varelser för djur, OHYRA, SATAN, ELÄNDE ja allanegativa ord som finns platsar på dessas smeknamnslista. FAN HATAR

jo har pimpat åxå, håller på å lära mig lite om detta Html grejset, sakta men säkert......

Ska vara social i reklampausen

See You! 

PUSS Å KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0