Gick inget vidare, julfirare tillsammans med dom som har de mindre bra å paket....

Ja jag provade iaf men vederbörande kände kanske sig inte mogen/manad eller vad vet jag kanske e en samlare. Ja hur som helst bollen ligger i dennes händer å vill denna människa ha de såhär så visst, det e ju trisst för dom runt ikring, men men kan inte göra mer än försöka iaf.

Imorgon ska jag prova att styra upp pressent till Petter, vet inte ännu vad de blir eller jag har ju mina aningar men kan ju inte avslöjja nå ifall han läser.

Har börjat med lite julfrossa å, har mina funderingar kring hur de skulle kunna firas, skulle igentligen kunna tänka mig att va på ett soppkök nån timme på julaftonen, tänk å få göra andra glad på de viset, så många på jorden som har de svårt å kan man hjälpa å glädja lite vore väl inte de helt fel. Vet inte om man kan kolla med kyrkan om dom har något eller så, kanske gör man de för att döva sitt eget samvete eller så men de glädjer säkert nån med.

Har även tage dop på tal, har inte komme fram till vart detta skall äga rum å inte vart heller ännu men de bör bli snart innan stumpan blir förstor hon bör ju komma i klänningen, men en sak e då säker att vi ska döpa iaf.

Funderar på att kolla upp lite julmarknader här i trakterna, skulle behöva lite julstämning i min hjärna nu, jo lite finns men mkt vill ha mer. Så ha de gott folk

kram på er!!!!!!

Kommentarer
Postat av: johanna

Heeej,
hoppas du har fått nån julstämning i skallen....
O allt är bra. J

2007-11-21 @ 21:08:35
Postat av: Maria

Hej!
Du ska se att julstämmningen kommer snart!
Tänk allt fin glitter o alla ljusen man ska hänga i granen :-D

2007-11-22 @ 07:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0