Gick ju som smort

image56Passade på att mata stumpan hon brukar ju va ganska så nöjd då direkt efterå går mer än gärna med på att sitta i stolen ett tag, så vi packade in oss i badrummet å mamma Hanna fick sin efterlängtade dusch. Ska snart börja hacka upp korven, risken e ju den att jag kommer proppa magen full med kallkorv som e så nedrans gott så jag e mätt lagom till kärleken e hemma. Tyvärr hjärtat du får krubba själv! nä ska vara ståndaktig, eller prova iaf.

Skutte å klurat lite
har en inköpslista i huve men när jag väl ska fram med papper å penna så e de som bortflygit......nagellack.....fil.....skrubbhandske.....danskläder vore ju inte fel men men inte nu får ta fram syjävlamaskinen när jag kommer hem till Borgen.....solkort.....nya gardiner till köket....micro de måste vi ha snart....stumpan ska ju snart börja med smakpotioner å då e de fasen nödigt.....gardiner till sovrummet.....ja listan kan göras megalång men jag kommer ju som sagt inte ihåg allt, senil ja mmmm typ.....

längtar....längtar .....leende guldbruna ögon....tralalalalaaaaaa
Saknar SELMA! imorgon då ska vi gosas....jag å klorinvovven....

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0