han har slagit om! Underbara underbar!

Japp nu har jag fått en inredningsintresserad karl. YES! ifredag vad hände då, gardininköp med tillbehör å idag jo då shoppade kärleken loss på IKEA, taklampa till hallen, krukor till blommorna å en blomma å för den delen. Sen har han jobbat med tomflaskor å reklamen som samlats på hög. TACK hjärtat, skönt de e å få ha de fint hemma, fortsätt så här så behöver du inte vara rätt att jag ska gå i strejk ;-) haha



Jo vi har även hunnit vare å kollat på hockey i härnösand, modo spöade härnösand med 6-1 hejja hejja! 2 pass gjorde lillen å.

Har även vare på Julmarknad idag, MASSSSSSSSSA Tomtar ojojoj fast ingen som föll mig i smaken, hittade även en gudomlig julmadicken klänning till Olivia men hon har ju redan en som hon ska få ha på jul så inget shoppat där.
 


Alltså, vi har gjort en deal eller nästan tror hoppas jag....Om vi köper en espresso maskin med skummare har jag lovat att ordna latte på säng varje morgon kärleken vill de, men jag hoppas jag får välja utseende på den då?! den ska ju vara snygg å. Å kravet e skummare på den annars NO LATTE, är inte sams med vispen liksom.



Imorgon e de vågen igen å då ska vi baka pepparkakor jiha å måju dra med julmusik å då, lite feeling vill man ju ha. Sen ska jag kolla lite med Kerstin BM om O´s lite lite små gula ton hon fått.



Nä nu ska jag ta å mojsa lite.

KRAM på Er!

Kommentarer
Postat av: johanna

ha na blive gul? du ha gett a för mye morötta ju hanna:) näda, hoppas allt är bra me dereö att alle mår söm döm ska. ha ne

2007-11-26 @ 00:20:40
Postat av: Anonym

ja kanske ska sluta med morötterna i vällningen haha. Jo här e de fint, hoppas de e de med er å. Hade

2007-11-26 @ 13:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0