Inte allt men nästan

Ska inte avslöjja hela kvällen men när P kom hem passade jag på att ta min efterlängtade löptur, visst de gick inte fort å var inte ute så länge, får skylla på min kära vän Selma som inte alls gillar varken löpning eller snö. Så kom hem till en GOOOOOOD middag. Under kockningen var polisen i trappen igårkväll med dragen revolver å knackade på hos grannen men han öppnade inte....Hur som helst så blev vi sittande i soffan å gäste å surrade en massa om allt mellan himel å jord. MKT trevligt. Resterande avslöjjas inte. Olivia sov iallafall som en stock ända till 7 imorse, härligt med 7sovande bäse som inte vaknar speciellt ofta om nätterna. Gudomliga barn!
Har pysslat lite inför advent i köket, stake å gardiner är uppe där å stjärna i sovrumsfönstret, så två stjänor ska få åka till Borgen för att en annan skall få haka på hit på Söndag, en vit sådan, Blir vitt som bara den i rummet denna jul. Halmpynt får vara för Borgen å lite glammigare här i Timrå tror jag närmare bestämt. Har lite på min shoppinglista å som skall försökas att klaras av under dagen....
Nä nu ska jag sätta sprutt

Ha det KRAMELIKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0