Ja de lilla försvann

image34


Ja de lilla rumfrostliknande snön här i Timrå regnade bort i takten med god middag nån öl/vin å jakten efter dansbiljetter till nästa helgs dans i Hackås. Tänk va skoj det skulle ha vare om vi kunnat få tag i 2 biljetter å fått gå iväg på bydans, va ju hur länge sen som helst. Ja ja vi får väl se. Men SNÖN alla andra har den ju känns de som men jag e lugn, den kommer fast jag vill ha den NU
Ikväll kommer Moa Martin å Selma hit, ska bli kul å träffa dom, små änglarna. Gissar att dom laddat med en varsinn karramellpåse till tågresan, eller tippar å tippar jag e ganska säker på det.
Nu ska vi ta å sjunga lite, jag å Olivia. Bonus på kortet tralalallalalalalaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0