japp nu så

ja nu ska det väl bli någon ordning på bloggen hoppas jag, har skrive typ 10 inlägg som bara försvinner å bilder har jag bara kunnat drömma om att ladda upp, nä de har inte funkat som de ska. Hur som igår var vi iväg å bytte underkläder som inte riktigt passade men som ändå blev fel, insåg fort att behå´n satt ungefär som ja jag vet inte vad så peter skulle byta till den andra som jag antagligen tog fel när jag provat klart för den satt ju som smäcken ju. resterande av raffet satt som smäcket fast inte så länge ;-) haha han kan prinsen, så med lite morgondragning i sängen masade fröken segersten sig upp för lite stekeägg å rutmacka för att mysa lite åt julfönstret, NU E DE LAGLIGT ATT TÄNDA. Stumpan somnade sött om efter morgonvällingen med pappa, TACK PETER att jag fick ligga så länge som möjligt. Ska beklaga mig igen,jag e sjuk igen, de släpper inte denna satans förkylning.
Jo fick mms igår pappa du e då för söt, å vad kul att du lärt dig det. Välkommen in i hightech världen :-)
Nä nu ska jag ta å plinga mamsen å mysa med olivia. ska lägga in lite kort under dagen tror jag, ha de

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0