Julafton igår...

Japp eftersom min kontakt med omvärlden sker via datan numer sen vi flyttade ner till medelpad, å datan inte är vad den borde av någon anledning så köpte Peter mig en ny sådan igår som jag nu sutte å installerat å grejat med, fick även ett fint paket med lyxiga riktigt dyra underkläder i :-) Tack min älskade kärlek.
Shoppade själv en mjölkkanna för att kunna skumma mjölken utan att bränna sönder fingrar, espressomuggar, burk till espressokaffet, värmeljus igen dom går verkligen åt,  julkulor till min glasvas, en liten pressent till Love en grön haglöfs fleecejacka. Ja de var väl det som handlades. Sitter å jävlas med den andra glappande laptopen för att försöka rädda lite bilder som jag har på den men jag får fan inte till de å bränna skiten på dvd skiva, bara på cdr men då har jag ju bara en sån å de får inte plats, SNYFT! Får gå å handla mer cd-r skivor, ska fan bojkotta dvd skivorna hoppa av, avbryt bla bla hata cybervärld.....
Sitter åxå å laddar ner msn, fick inte till de heller igår, man e ju så jädra smart NOT! jaja får se om det går. Å nu kom jag på skulle ju ha köpt pyttekulor i silver å till min lilla vas som skulle ha fått bo brevid storvasen, ja men en anledning till att fara iväg idag å. Skivor å kulor :-D Nä ska spara lite pengar, e ju strax jul å klapparna e fortfarande inte inhandlade.
Imorgon far vi iallafall hem till jämtland, ska pyssla med barna inför advent.

Nä nu ska jag prova jävlas vidare, ha de gott folk PUSS Å KRAM


Kommentarer
Postat av: j

Va de pyssslas på bortåt tattar helvetet, får ju ckicka lite kort på pysslet.
Guess what i did, i spent a whoooole day at ingvars casa:) mjau:p

2007-11-29 @ 17:32:27
Postat av: hanna

å gud va härligt ikea blidde de något fint, julgrejjar kan jag gissa :-) fasen nu är de fullt lagliogt med julpynteriet jippiiiii!!!
ska ta å knäppa lite, bloggen har ju vägrat ge med sig å lägga upp kort men nu verkar den gett med sig, eller så vare nå tok när nydatan kom innanför dörrarna.

2007-11-30 @ 07:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0