julgardinförtroende badmissande snart ö-viks resenärer

Ja igår på dagen hände kanske inte alltför mkt, tid med stumpan å så som blive så förkyld, näsan rinner på stackarn, inhandlades näsdroppar till henne som vi provade under morgonens första mål. Jo en grej e jag glad över för dagen igår,
Tack S att vi kunde släppa gammalt strunt! 
Hur som så när P kom hem igår från jobb satt vi å surrade om inredning, ja han skulle vilja inredalite i köket, bra fine dra på dig kläder å ska vi åka nånstanns.....hehe nu ska vi se hur detta går....
iväg på Birsta in på Hemtex.......vi må ju ha julgardin så P inred köket nu.... haha så med gott skratt lyckades han välja ett gardinpar som va både juligt, gulligt å som HAN själv valt. Bör tilläggas att gardiner ser han inte fast vilken karl gör de? men nu har han valt ett par egena, han blev nog i inredartagen för de slank med en brödkorg å en kökshandduk i matchning för detta par å. Gulliga han!
Ska bli spännande å se när han ska upp med dom :-) ja de va faktiskt ganska kul å se han "frossa" runt bland gardiner som ett stort frågetecken.
Sen mojsade vi oss runt på BC ett tag, en baslåda å ett nagellack införskaffades å, måste ha ett lack på klorna annars gnages dessa av fortare än kvickt å jag ska ju spara nu så de går ju inte. Va även på ciyt gross å handlade en vinare å nå pils för att vi skulle lägga oss i badet när O somnat å bara ta de lugnast, men vi blev naturligvis sittande i soffan påtok för länge så de e nog inte så poppis å dra igång badning mitt i natten. Men de gjorde ju inte så mkt, vi myste på bra ändå.
Idag ska vi fara upp till Ö-vik, brallsen nu kommer jag, hoppas verkligen dom passar nu...saknar dom ju. Sen ska vi gratta Petter, kära älskade lillebror, för att imorgon åka å kika på han i härnösand, match där då.
Har handlat en pepparkaksdeg som jag invitade Peter med att denna skulle bakas ut, ja visst en deg kanon men var e den vi ska baka av tyckte han, jag borde ju veta bättre att en bakar man av å en äter man av.....BLÄ.....eller hur. Så ska vi baka en deg av detta pepprigt krus så e de till å köpa en till för tilltuggandets skull. Visst en nypa kan ju vara gott men fasen inte en hel deg.
Vet ifjol delade Peter å Petter på en deg, satt å smaskade de som om de vore ett äpple eller nå, huvva snuskpellar, men så fick dom ont i magen å, lagomt åt kan man tycka men vet man inte bättre så e de nog inte så lätt.   :-)

nu ska jag ta å göra lite kaffe å sockerkaka på säng till min sjönsovande prins.

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Sussen

Tack själv!
Kram på er!

2007-11-24 @ 16:29:34
URL: http://www.sussen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0