Jul.....önska.....stressa

Ja jag får ont i magen nu, längtar efter att mysa till de med stakar å tomtar men ut i shopping hysterin e inte fullt lika lockande med barnvagn ha hej jo men visst inte bara det, man ska veta vad man ska köpa till var och en åxå, har inte en susning. Sen mitt i all fundering kommer mamma med order, skriv en önskelista Hanna, va jag ja ha jo men hmmm jag har ingen aning, de e ju mkt man vill ha men jag e ju som funtad så att när jag kommer på vad jag vill ha så ordnar jag de direkt, inte får de ens vänta till imorgon. förutsatt att man har kronor kvar på kontot förstås....
Så jag har ingen aning varken vad jag ska köpa eller vad jag ska skriva på min lista. Ja självklart kläder pengar å make up pryttlar e ju såklart alltid välkommet men hur lätt e de att handla åt andra, jo går å rädda med Pressentkort ifs :-) Moyo kanske....kicks ett annat å kontonummret går att ordna....nä allvarligt man komemr på mktman vill ha när man e ute å strosar på staden gator men när någon trycker frågan i fejjan på en e man stum.
Nä må nog ha lite konferans med  gubben nån dag å planna julklappsshoppingen lite men inte ikväll ikväll e de annan plannering.  

See You.....   :-) 

Kommentarer
Postat av: lina

Hehe.. Tack så mycket! Jag sitter och försöker lära mig att bygga hemsidor och så. Min hemsida är min försökskanin ;) Hoppas att du får en underbar dag! Kramar Lina

2007-11-14 @ 11:40:51
URL: http://www.linaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0