Lunch


Mina e röda å ska bli nya sånna med.........


ja nu har jag lyckats gå igenom kläderna för vintern, skit kommer bli dyrt, byxorna som investerades förra vintern har blive to big, jävla skit älskade dom verkligen så jag tog å ringde naturkompaniet å kollade om dom hade norrönas lofoten i mindre size, YES precis vad dom hade så nästa helg blire investering av ett par i mindre storlek. Vill ju verkligen ha just dom, trivdes ju så bra i dessa underbara.
Gubben har åxå vare hemma på lunch, å stumpan har äntligen somnat, vaknar säkert efter 20 minuter vilket hon brukar :-(  toklite sova för henne på dagarna därav att man inte hinner så mkt som man önska. Fast jag kan ju inte skryta med att det blir så många knop för mig ändå nu, skallen ni vet...........

see you soon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0