Middag.......

image47

Känner middagshungern redan, idag får de banne mig bli korvstroganoff å ris (peran at N´ Peter)
La mig på sängen för att få vila ögonen 5minuter när Olivia ändå sover jo men hej, ta inte telefonen å ringer sån tajming. Funderar på å slänga mig i duschen för nu kändes de så sabla kallt här, en riktigt varm ångande dusch mmm. Men så kallt när man ska masa sig ur, kommer väl inte hinna heller innan stumpan vaknar. Ja ja de får väl vänta till kvällen.
Har funderat å funderat på kläder förhelgen, fan har inget att ha på mig, skulle vilja haft nån snygg kjol eller klänning, stövlarna som jag planerat dansa runt i skulle nog göra sig mer då. Å ioch med att jag inte vet vilken underdel har jag än svårare att ordna en överdel för de har jag verkligen asdåligt med nu, allt e som nå tomma potatissäckar. Kan man inte få gå på dans i vanliga baggy jeans å underställströja????
Så alla som har överviktiga garderober kan ni inte posta ett paket med lite schyssta kläder passande bydans till Timrå............

Har sutte å kollat lite å önskar.......
image48
image49
image54
image50

image51image52image53image53image52
ÖNSKAR!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!
Vilka fina grejor du hittat att önska =)
Man kanske ska börja fila på julklappslistan *hi*hi*
Det är ju kul att köpa klappar men svårare att önska.

2007-11-15 @ 14:06:44
Postat av: Anonym

att det e svårt men dessa e ju som bara att drömma om........dior e ju som inte de alla har råd med eller har du en slant över;-) du vet ju nu vad jag önskar hahaha TACKTACK :-D

2007-11-15 @ 15:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0