Snuvaaaaaaa

Vare på förskolan med Olivia idag, tänk vad hon trivs å vara där, så glad å nöjd. Vi äter ju lunch där och imorgon ska jag få förtroendet å tillreda den, första å sista gången skullejag tro :-) Tur att Eva ska hjälpa till i köket å, en ny tjej som börjat där. Har även bokat tid hos tandläkar´n idag, ska dit på onsdag, usch men vad gör man. Känner mig snuvig å hängig igen, blev nog aldrig riktigt kry förra veckan å kroppen sa ifrån igen efter helgen som va, lite tidigt å täbka bandy å dans men men.
Nu ska jag hoppas att Olivia vill sova en sväng så jag kan vila å. Ha de gott folk....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Gumman,

Hur är det med allt. Sett din nya blogg, inte dum den! Läste någonstans i den att du vill bli eller är frisk nu. Får jag fråga hur det är? Men vill du inte svara så förstår jag. Man vill bara liksom hjälpa på nå vis. Du mår kanske mycket bättre nu? Är det maten som varit problemet? Du tynar ju snart bort lilla vän.....Berätta gärna så man förstår... Kramar i massor. Pussa lite på Oliven....

2007-11-19 @ 19:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0