Som att denna tunga skalle skulle vara bättre idag......

När inte just men jo kanske lite eller så e de faktiskt första av 10 tusen alvedon som börjar bita, har haft en 7 helsikes huvudvärk, ont i halsen å resten av kroppen å för den delen men vad kan man göra när inget verka hjälpa. Ska ta å koka mig lite the å mysa ner mig i soffan igen bara stumpan somnat, gissa om man känner sig värdelös sånna här ggr, orkar inget nästan, tvätten hopar sig, dammdjuren i hörnen förökarsig, ja hela lgh ser ut att förfalla ju. Usch! Nä de e till att sitta å ta de lugnt, kul mamma va, Olivia som gillar att underhållas av dans å tokeri, tur att jag införskaffade henne ett baby gym, sen har ju faktiskt tv´n stått på lite nu å. Hon gillar den å iaf ett tag.
Har funderat lite på detta med ridning, eftersom de e lite sent på säsongen å börja med hockeyn nu så ska jag kanske ta upp det, ridningen har ju inte vare så aktiv för mig sista åren men nu kanske. Iaf till hösten då jag med bättre kondis å mer struktur på livet kan ta up hockeyn igen. Nä nu blire the.

Ha de så länge gott folk

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0