tänk vad en antydan kan göra ;-)

antydningen i förra inlägget om strejk tog susen, nu har vi blivit med espressomaskin, svart stilren sådan, ville ju igentligen ha en kromad men de fanns inte har nu i efterhand funderat om å ALLA dessa maskiner a la lågbudget rusta mojänger (inget ont om rusta) ser ju sånna ut, vill inte de jag så jag e glad att denna inte fanns. Fanns visserligen en gul/vit maskin som kändes riktigt gammeldags å hade nog funkat fiiiiint i Borgen men denna ska ju stå placerad just nu iaf i Timrå så som sagt helt rätt känns de som.
Inte fullt lika rätt blev tillredningen av första latten men man lär sig väl med tiden.



Ja hur som helst så får jag göra min del nu, Ingen Strejk pågång iaf ;-)

Annars har det varit pepparkaksbakning idag på Vågen, Olivia var inte fullt så road av detta som oss mammor som myste med hjärtan, stjärnor och Tommy Körberg på cd´n. Nä hon passade på att ta sin sedvanliga snabblur å vaknade lagom till slutet av bakningen, Goda mumsiga pepparkakor förtärdes tillsammans med kaffe efter maten.

image84

Ska ta å göra mig en kvällsmacka.

See You!

Kommentarer
Postat av: Designtjejen

Vad kul att du tyckte om min blogg! *glad*
Åh, Olivia ser ju helt underbart söt ut! Mums vad gott med pepparkakor!

2007-11-28 @ 23:00:00
URL: http://designtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0