tre klara

image60

Ja då var tre klappar inslagna från Olivia, till momma, moffa å morbro Petter
Duktig hon å va ute i god tid, annat e de med mig, ett år var jag faktiskt klar i oktober men inte nu, nu har jag ju som skrivet förrut inte en endaste aning om vad någon ska få.
Tyvärr gott folk blir ingaklappar från mig.......jo skojjjjjja något ska jag väl komma på till var å en.
Kanske får lite inspiration så fort julmarknader å så startar. Nä nu ska jag fan hoppa i kojjen så höres först imåra

God Natt

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken duktig liten tjej du har!
Tänk att hon har julklapparna färdiga redan =)
Här vet vi va vi ska köpa men får aldrig tummen ur att ta tag i saker o ting.
Men snart så måste vi. Pinsamt om julen kommer o inga klappar finnes :-S

2007-11-16 @ 15:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0