???vad e denna känsla???

image29

Vad betyder de när man känner i kroppen att något är stillastående, känns som att man inte kommer någon vart. Vad ska de bli av allt? Man vet vad man vill men ändå kommer ångesten å oron STOPP STANNA BROMSA, why? Vill ju inte göra något som e dumt som man kanske får ångra men samtidigt vill man inte stå stilla.
Vågar man satsa på allt för att vinna?
Ja det handlar kanske om att våga, e jag för feg? ena stunden har jag mod för 10 andra vågar jag inget, har kanske blive besviken för mkt för att släppa allt igen. Nä nu ska jag rycka upp mig, jag har ju för 17 väldens bästa dotter å karl. Å de e då inte så lite heller. Mycket kärlek å de e väl de viktigaste. 

LOVE!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hanna!
Inte är du feg inte!
Ibland kanske man måste stå still ett tag för att veta vart man vill komma.

2007-11-07 @ 09:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0