Vart tar dom vägen???

image31

Jag kan förmitt liv inte förstå vart trosorna tar vägen, har typ snart inga kvar, kan ju inte direkt skylla på att jag sprungit ifrån dom någonstans. Eftersom jag e en skötsam flicka å håller dessa på måste någon nypa dessa eller...vem e samlaren...Nä skämt å sido, de börjar tryta riktigt ordentligt i lådan så ska iväg å införskaffa ett gäng så snart Peter kommer hem.
Skulle även ha letat mig till Moyo, riktigt härliga kläder, min stil till viss del iaf. Hittade favvo jeansen på Moyo i Ö-vik ett par baggy nikita LOVE !!!

Ska även passa på å shoppa oss lite krubb, gomat ikväll......igen....slutar med att jag inte kommer kunna ha favvojeansen men va fan gör väl de.

En annan sak som jag sörjer lite e min vita skänk, bänk hylla eller vad man ska kalla de. Hade ett fat med X antal ljus på som stearinen rann över, visst slät vit yta, men den där himla hinnan som blir som fet går då inte få bort, vill ju ogärna repa den heller. SAD!!!

Nä ska ta å dra ett streck runt öga å sen blire trosshopping....

raukes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0