viktigt? vilket? hur det ser ut eller vad man gör...prioriteringar

Om intresset för ett estetsikt hem är stort finns då ekonomin för annat? Ok jag gillar verkligen hem inredning, jag vill ju trivas i ett hem, de ska vara snyggt, praktiskt å på mitt vis hemtrevligt. Men då detta intresse är stort å kräver endel omorganisation imellan varven då man lätt å fort blir less på de man har så kräver de en hel del kapital, men de e ju inte de ända man vill som kostar pengar, man ska ju mer än bo åxå. Resa mmm precis å de kostar ju med, visst billiga resor var som kan man alltid få tag i men man vill ju ha en slant å spendera på olika grejjer när man e på resmålet å, vilket man sällan vet vart de blir. visst kan man sitta i sitt designade hem för en jävla massa kronor å pressa röva mot soffan eller så vaggarman dito runt en ny stad eller längs en strand eller varför inte liftandes längs någon av sveriges vägar, vem vet vart 45:an leder en, polen kanske.... :-)
Ja hur som helst nu jävlar vill jag iväg, till Kroatien, canada, ryssland, jamaika, Australien, nånstanns bland afrikas länder ja vart som, å igentligen behöver de ju inte bli ebb i kassan, fan inredning i andra länder kan man ju komma över till bra priser å sen kan den ofta vara nice ja eller vad fan vet jag. å vad vet ni kanske nästa blogg är från annanstanns än Timrå. Nä lite å ta i men snart ska jag fasen ha komme underfund med när de ska bära iväg iallafall. hamnar väl på en Ålandsfärja om de ska ge innan den 25:e haha men de e då fan inte illa heller. 

synes när man råukes när man krekes
image30

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0