blek sliten relativt nybliven mor med ett 7 helvetes ordförråd

image13

Påstadig plats i badrummet står atteraljer som allt mer sällan hinns användas, ifs ni som känner mig vet att jag sällan tar till sminket, men ibland är du ju faktiskt ganska kul å dra ett par streck runt ögona, men nu existerar detta fenomen lika ofta som man har pengar kvar på kontot i slutet av månaden. ALDRIG närmare bestämt. Sen skulle denna livssituation ändras kommer det vara höööög tid att investera i nya produkter för bäst före datum kommer vara ute sen läääääänge å då finns ju som skrivet inte kronorna i kassan.....Kanske lite överdrivet men men de ligger lite i de hela.

Satt å lyssnade lite på Radion nu, Roger, Titti å Gert, svordommar var ämnet å i detta område e jag KUNG!
Ni vet mitt i ett ord kan en svordom komma, undra vem som smittat mig, Hamjävlaburgare haha! Visst de e inte vackert lika fult e de som de e lätt åsluta med denna ovana. Men va fan gör väl det, vem bryr sig om hundra år. Nä nu jävlar e de kanske dags å sätta fart,,,,,med vad jo vänta......för de e ju som ingen mening å städa innan golvjävlaläggaren vare härå gjort klart. FAN dyk upp å styr upp golvhelvetet.

See you fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0