designer efterlyses

Ja så har jag fått ett samtal igen, du e du hemma, kan vi komma med tapetkarteboken så ska du få nya tapeter i vardagsrummet på måndag. Jaha jo men de e jag. Ok man får inte ha fondvägg, fast å andra sidan, börjar kanske bli lite less på de nu. Men vad ska jag välja, vill ju inte ha kommunalgrå väggar men får inte vara 1996års terrakotta färger heller. Mönster, inte mönster, färgade eller inte färgade, vad fan ska jag välja,,,,,,rummet e stort rektangulärt med stora fönster så de kommer in ljus där. Möbler i vitt å trä Men What a Fcuk ska få sitta på mina väggar? kan nån hjälpa mig....... SNYFT!!!

ska bläddra lite igen.....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ljus ljus ljus, Alcro har en färg som Hetter dimm moln, grö grön, jätteljus,nåt åt de gröna hållet men ljust, passarbra till möblerna, beror på va de är för golv, Annars kan Mörk brunt vara snyggt, med nån sorts mönster på, Såg att rusta har ett par lattebruna med "ringar" Kanske inte bästa kvalitén men rätt okej,! Lycka till

2007-10-25 @ 19:48:31
Postat av: Hanna

tack för rådet, satt imorse å klurade lite å de lutar åt en mörkare brun fast utan mönster, de jag hade å välja på i bruna nyanser var inte mkt men en brun med lite liv i får de bli. känns varmt å ombonat. Nä ska ta å packa å göra oss iordning, Jämtland here we come. Ha de å hoppas du får en super helg nu. so long

2007-10-26 @ 09:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0