från gårdagen

image16

Vattenpipe premiär för Peter å den nya pipan som inhandlades förra veckan.

Igår kom Peter på att han ville bjuda på middag, ja visst trevligt kör på de, ja men jag ringer när jag börjar närma mig menade han på, tänkte i mitt stilla sinne.....mysfaktorn i hans lya just nu, ett köksbord med halvt ihopskruvade stolar en madrass på golvet å en matta till Sally......ingen sterio men de låter som de e massa folk där för de EEEEKAR nå hemskt,,,,undra varför, kanske frånvaron av möbler. Ja ja hur som helst ringer han tillbaka efter ja jag vet inte en stund, du ska vi äta hos mig eller dig.....ja du bestäm du, de va du som ville bjuda på middag, ja men de e ju som mysigare hos dig så jag tror de blir bättre. OK! kvällen flöt på fint, God Mat Som På Fy Fan, kött i en brödrulle typ, peran som stekts å någon juice sås haha Gott så de förslog. Efterrätten fick bli äppeltobak i vattenpipan. Även de e ju gott men mest mysigt.

Kommentarer
Postat av: JH

Go for it...

2007-10-25 @ 11:03:20
Postat av: Carro

Schysst me vattenpipa ;-) Fikar gärna om du kommer in till stan nåt. Träffade också Ulmo för ett tag sedan. Skoj att hon hittat rätt karl. :-) Kramelikram

2007-10-25 @ 11:32:51
URL: http://enlitenbitavmittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0