Jag har ju inte riktigt säker ännu...

på om det ska bloggas här eller på blogspot men jag provar väl denna för ett tag till, dessvärre tycker jag att de estetiska på denna inte alls är så rolig eller kanske e de att jag f-n inte begriper mig på hur man ändrar å har sig för att slippa dessa standard utseenden, ja skit samma totalt onödigt kanske men som den pysslande å estetiskt intresserade små barns mor så skulle jag finna förändring i bloggen som ganska kul. Men men jag kör väl på ett tag här.

Dagen har bjudit på TVÄTTNING, fan Peter du har de bra grett du ;-) du vet vad jag menade nu va....tyvärr har gardinerna inte hunnit sys....hihi
Har även packat väskan, ska hem till jämtland ihelgen, bättra på den redan befintliga baksmällan som ordnades från igår, blev dock inte alltför mkt alkohol för min del, om man jämför med.....menmen.

Jag grävde igår, en grop stor en å, slängde en stridsyxa däri, känns jätteskönt, nå så dravligt å löjligt som tärt, så onödigt men nu e de gjort. Skönt! Man vill ju inte samla ovänner ju. Väntar åxå på julfrossande därifrån, blev påmind om julen å gud vilken längtan jag fick, ååå tomtar änglar stjärnor huuu nä skärp dig hanna jag kan ju inte leta fram detta nu. eller....

nä ska glo runt lite innan jag ska rusa ner i tvättstugan igen, see you.... 

Kommentarer
Postat av: ingvar kamprads hustomte

jajjemen, de är gjort och jag kan säga att Icamaxi hade bättre urval på advents gardiner och plottriga tomtar och glitter o velour, haha, så ÄN. ÄN behöver du INTE ha nån som helst jullängtan. (även fast jag dock kände de knipa lite i magen o en önskan om en glöggtermos i en av Himmla sofforna medutsikt över den glittriga julkule avdelningen infann sig , sakta men säkert:)/

2007-10-19 @ 19:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0