Nytt liv, ny lägenhet, ny ort å ny blogg

image1

Vi har startat ett nytt liv, jag Olivia å Peter. Vi bor numera i Timrå å vi är särbos, tanken var att vi bara skulle vara grannar, de skulle vara slut, over. Men hur de nu är så provar å stakar vi oss fram i lugn takt till ett liv som särbos. Vi har ju ändå en massa känslor, en massa tok å en underbar dotter ihop, å som de vare nu dessa dagar har de ju vare bra. Kanske är det detta som behövs, bo isär ha sitt eget å rå om, krypa tillbaka till och vara för sig själv å ändå veta att man har kärleken nära sig. Men nu med kvalités tid. Skapa ett liv själv, vi har ju levt tillsammans, varit uppi varann alldeles för mkt. Allt har gått tokfort. Man behöver inte sitta i samma lgh för å slappa, eller man behöver inte åka å handla mat ilag eller vad det än är. Vi är två men vi två tillsammans.

Ja vi får se hur det går, tar de lite eftersom.

Jag å Olivia har kommit iordning ganska hyffsat i vår lilla 2:a. Visst saknas lite saker ännu från Borgen, men vi hinner. Vi har de viktigaste nödvändigaste. Ska få nya tapeter i vardagsrummet, fast dom inte var alltför skabbiga dom som redan sitter där. Kan säga att IKEA har besökts ett antal gånger nu, nytt köksbord, tvbänk å lite annat smått å gott, ska nog besöka stället snart igen, hittat en hylla som skulle pryda ena vardagsrumsväggen bra. Idag ska jag nog in till stan, träffa min kära vän Agneta. Men först ska jag å stumpan ta oss ett bad. Ha det alla  

Kommentarer
Postat av: Carro

A men hej du! Jag har ju missat helt och hållet att du har en liten sötsak du med! Hur gammal är Olivia? Hoppas att allt är bra! Kramar

2007-10-17 @ 15:26:44
URL: http://enlitenbitavmittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0