Så jävla arg att jag glömde skriva detta.......

Jävla idioter, vagnen är stulen. Förbannade skit,, hur fan e nån funtad att skäla en barnvagn, hur ska föräldrarna nu köra barnet tills de finns pengar på kontot för att köpa en ny. Vagnen som är en jävla fin vagn kostade en jävla förmögenhet så jag förstår om den kan bli snodd men as jävlar hade tage sig in i mitt förråd klippt upp hänglåset å snott den å sen ställt in ett gammalt underrede till vagn helvete, e så jävla förnärmad. så jävla ledsen, jag hoppas för gudarna att dessa idioter kommer få vad dom förtjänar, låt dom klämma könsorganet i vagnsbromsen AS! hata hata hata!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Förlåt om du Peter fick ta en heldel av min ilska igår som igentligen skulle gått till tjuvsatans eländena.

Kommentarer
Postat av: JH

Va var de öför förbannade jävla helveten.? vem stjäl en barnvagn, den som stjäl en barnvagn åt itt barn o inte ha råd å köpa en egen har fan inte råd o ha barn heller

2007-10-20 @ 13:27:36
Postat av: Hanna

precis helt rätt, e så jävla arg så jag håller på å gå i taket, jävla satare.

2007-10-20 @ 15:15:10
Postat av: Maria

Näe!
Hur lågt kan man sjunka!

Visst barnvagnar kostar massor av pengar-
men har man inte råd att köpa ny själv får man väl köpa en på blocket- inte sno nån annans!

Ska nog se till att skaffa lås på min,
om man måste lämna den utanför en affär lr så.

Du kan inte få ut en ny på hemförsäkringen?
Ringa o kolla skadar ju aldrig.

Hoppas du kan få fatt på tjuven!
De måste ju nästan va nån som bor i närheten.

2007-10-21 @ 10:20:05
URL: http://denlillafamiljen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0