sliten trött men inget som hindrar mig

kvällen flöt fram trevligt, tack bror å johanna. en favvorit i repris nästan haha.
Sitter uppe i mörkret just nu å lajjar med datan, väntar på att dessa 2 ungdomar ska vakna....
Ikväll ska jag fan få slappna av, ha kul å så. Ska ta med bror å johanna ner på city, endel saker som ska införskaffat samt en fika å träffa lite folk e ju inte heller fel. undra ska jag skrammla lite....oj jag tappade ;-)
...........hu vakna då.......fan ingen som e pigg denna tid på dygnet, bara jag, faaan. nä de e faktiskt ganska mysigt. längtar lite till den kommande dagen/kvällen. Var ju ett tag sen man var ut här i ÖSD å. Om man säger som så har de kanske inte funnits tillfälle för de

jaja ha det gott folk

see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0