tar en lista jag å av en kär vän (Maria)

10 favoriter:
Färg: VIT
Mat: Fiskbullar i hummersås OBS abbas
Band:  Det finns så många, lyssnar ju som på de mesta  
Film: Remember the Titans
Bok: Mariann Keys böcker e kanon
Sport:  Ja Olivia ;-) nä men hockey
Årstid: höst
Veckodag: Fredagar
Glassmak: snickers
Tid på dygnet: mornar

9 för tillfället:
Humör: avslappnad
Smak: peppar
Kläder: jamis brallor å linne 
Bakgrund:  Grå enfärgad
Nagellack: inget just nu
Tid: 17:12
Omgivning: Radio å Olivias snusningar
Irritationsobjekt: finns mången sådana, men ska inte gå in på de

8 första:
Fylla:
mmm dumma unge jag 
Screen name: what!!!!!!
Husdjur: Doggen
Piercing: näsa, läpp över mellan neder bröstvårta men ingen kvar nu..... 
Förälskelse: men shit ja man var ju kär i alla möjliga när man va liten, typ halva klassen
Musik: vet ej men Carolas musik hängde i bandspelaren när jag var yngre kanske inte första men men
Bil: Volvo Duett ombyggd till epa, mycket roligt
Kyss: läskigt men mallig sen

7 senaste:
Cigarett
:----------
Mat: pasta å köttfärssås mummmmmms
Dryck: kaffe
Biltur: söndags till Timrå
Kyss: mmm
Spelad låt: nån på radion nu vet inte vad den heter
TV-program: jag ser inte på tv

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: japp
Brutit mot lagen: ja de har jag, åkte dit å. haha därav anledningen att jag sålde epan ganska tidigt...
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ja klart vem har inte
Varit med på TV: japp
Kysst någon du inte känner: ja

5 nej tack:

Kläder: å ja kommer inte på, tänker bara på kläder jag vill ha,,,,
Mat: janssons frästelse fy fan va jävla äckel
Musik: ingen sommar utan reaggie, jävla låt, ursch den föder ju gatuvåld ju 
Dryck: lingondricka
Personlighetsdrag: falskhet

4 saker:
Du gjorde igår kväll: en massa
Du kan höra just nu: radion
Du inte kan leva utan: olivia å snus
Du gör när du har tråkigt: sitter vid datan skulle jag tro, fast ofta har jag ju inte tråkigt när jag sitter där

3 personer:
Du kan berätta allt för: Peter
Du beundrar: Farmor tyvärr är hon inte ilivet nu
Du inte gillar: ska prova gillar alla människor hädan efter alla har något vackert i sig

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe, hade vare bättre kanske om jag missbrukade Te
Solsemester eller vintersemester: Solsemester å Vintersemester helst stadssemester

1 önskan:
Att allt ordnar sig fort!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0