bad, hockey å en underbar kyckling

Ja måndagen flöt på bra, vågen på förmiddagen för att sedan hem å möblera om lite, sängen gjorde sig mkt bättre ja hela rummet när de fick lite omvridning, å vad härligt med nya sängbord, så nu e barnovänliga atteraljer gömda å i säkert förvar ;-) haha Efter möblering var det tajm för mat å hårfärgsshopping å hästen. Väl hemma smack i med färgen å för att efter ursköljning avnjuta de godaste (förutom fiskbullarna då) jag någonsin äte, hell va jävla go kycklingen va, såsen ååå nu börjar det rinna i munnen på mig.

Tisagen va jag å Olivia på Badet, kallt som fan i pölen så de blev dubbelbadet hela vistelsen, sen bar det av till stan där tröjor å skor inhandlades, blev lite stressigt framåt kvällen då länsderbyt börja 19 så hem svida om å iväg på Olearys å kika på hockeyn, go modo go modo!! å rättvis seger blev det, synd på skadona som vart. Idag väntas finfrämmen, Agneta hmm hur kan denna dag sluta, kommer vi iväg på nå tokigt upptåg kanske, hur som ska bli kul å ses va ju typ aslänge sen nu. Borde ha städat lite innan hon anländer men jag ids fan inte idag. Inte nu iaf. ja hon får tat som de e i lyan.

ja ha de va de, nä nu ska jag skaka flaskan

hej hej POK Hanna panna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0