Date!

Ikväll ska jag på en alla hjärtans dag date, Olivia ska med också, klart hon ska fira alla hjärtans dag med. Så efter jag städat klart ska jag hoppa in i duschen, ta på mig make upen å lite juveler, stila Olivia packa ner paket för att möta upp min date kl. 17.00 för en middag på tremanhand. Romantiskt, hoppas. Ska prova att bjuda med mig karln hem sen för en the eller så..... ;-)
Nu är det faktiskt så att jag å daten redan lever tillsammans, delar säng å oftast dricker vårt morgonkaffe tillsammans. Men ad hindrar oss från en date fördet....Hur som har han tagit med sig sin outfit till sitt arbete där hans omsvidning kommer äga rum för att vi ska göra de på riktigt. Mötas upp på bestämmd plats. Stirra varann djup i ögonen å nervöst bjuda varann hm på the...hahaha eller blir de en snabb blyg puss vid porten....
Återstår att se..........


En annan sak, Selma har fått sig en genomgång, nästan hela hon men rakapparaten tog inte så hon är inte längre en kinesisk nakenhund utan en skabbräv a la albino. Helvete vad jag lyckades förstöra hennes päls, måste ordna en ny trimmer för halv snaggad kan hon ju inte vara. 

Nu vaknar lillhjärtat

POK å trevlig alla hjärtans dag gott folk.

 

Kommentarer
Postat av: Bella

Åh, tack för tipset! Jag ska kolla upp den mascaran! =)
Hoppas du får en trevlig och romantisk alla hjärtans dag! =D

2008-02-14 @ 15:39:16
URL: http://contactghost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0