Endag i förlustens tecken

men jag känner mig som en vinnare ändå, för hur många tror at den där coop jävla blommorna som så stort skulle visa vilken romantiker sambon e skulle vara infinna sig i vår lya HA bullshit. Sen vem fan vill ha dom på bordet, iregel e dom ju halvt vissna å sen hur länge står sig dessa ultrarapid uppdrivna växter? Skit samma, blev ju växter i vårt hem ändå, iform av chilifrukter å en påse salladsjävlablad. Så Iris vill du bli lite varm ikväll, tror du orginalet blir till sig då? hehehe hornen igen....
hur som har några av chilisarnas frön planterats nu,
de som förhoppningsvis skall växa upp förr eller senare äro:

*Spansk Peppar R(matlagningsnördar visst säg boooooooring)
*Piri Piri RoG
*R Habanero
*Spansk Peppar G (booooring igen)

Nu börjar maten i lgh dofta, jo lite anstränger sig den lille sambon.
Har vare på lassa idag. Gick la br de. Har även beställt tid på körskola IGEN på tisdag ska jag dit, shiiiit håll i er å stanna inne klyktattare, nu e det fara å färde. Fan tänk den dagen fröken Segersten har kortet i näven å nycklarna i täningslåset, då blire nog driving så jag kommer anklagas igenom alla tider för den största miljöboven. Ja hur som va beredd å dra på kaffepanna för då kommer jag rullandes efter någon väg. Ha sluta dröm nu hanna, de kommer aldrig ¨gå jag kommer tröttna innan jag ens börjat, hatar å köra, varför skall jag ha kortet för? hmm frihet jag tack men åååå booooring. Nä dravvel nu dravvel.

P ropar......kom å duka, ha igen ör romantiken. Trösta mig.....

POK HAnna ja e int bitter ;-)

Kommentarer
Postat av: JOhanna

Det är ju enbart för att du ska kunna hälsampå mig ju!!!

2008-02-07 @ 10:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0