Grattis Peter, men jag har bara bytt strategi ;-)

Hjärtats älskling jag kan tro att P nu känner segerns söttma hela dagen på jobbet å de kan han ju få vara värd, han fick ju jobba endel på vinsten ändå. Ja OK jag förlorade å han vann, gick ju inte stå emot, visst jag var kaxig om min kommande vinst men nu e e ju på detta vis, jag har bytt strategi, för vem fan vill ha en karl med pinsam utväxt runtspringandes juckandes som om vederbörande vore en dogge om någon dag....nja känns bättre att möta hans grottmannabegär å låta vinsten gnistra i hans ögon....å den nya strategin ja den avslöjjas inte men jag hoppas han verkligen vaknar upp i gentlemannadräkt utan coopkvast. Annars måste ju andra outgrundande åtgärder tass.

Nog om detta Peter vann å det ställer krav på han! HA

Dagen bjuder på lassabesök, morotskokning förhoppningsvis plantering å lite städning. Jo lite grundande på den där sysselsättningen om BMI måttband osv som åxå var en sysselsättning under mina kvällstimmar.
Tvätten å fan va trisst. bläääää

Nä nu ska jag ta upp hjärtegull byebye

Kommentarer
Postat av: Jhanna

Hahahahahaha DU ÄR DÅÅLIG HANNA DU FÖRLORADE ETT SÅNT SÄKERT KORT, JA TRODDEDU SKULLE VINNAAAA

2008-02-06 @ 11:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0