Grrr FLI ER UT VÄGEN jävla folk

Alltså jag försöker fundera hur man e när man besöker stadens butiker å stoter på någon bekant eller så, står man då i dörröppningen till besökt affär? blockerar hela jävla ingången. Jag tror fan att folk ställer sig medvetet på genial plats för att reta gallfeber på mig å min klumpiga barnvagn, helvete fli er ur vägen asholes....å dessa folk e oftast av den äldre typen, ska fan skrämma skiten ur dom nästa gång tror jag GAAAAAAAAAAAAA

Lyckades idag med konststycket att slockna på bussen in till stan, å de må ha vare ordentligt å, en snäll gentlemanna snubbe knackade mig försiktigt ursäktande på axeln å blickade ut i ett försök att visa att vi va framme vid busstationen, försiktig å försynt frågade han om vi skulle hjälpas åt med vagnen ner för trappstegen (undra om han såg på mig under sina försynta att jag har ett sju helvetees humör som nyvaken???) Ja tack snällt snällt å denne av den yngre typen
 SÅ SUMMA SUMMARUM: e vi yngre inte mer hänsynsfulla än dessa äldre självupptagna, "har hur mkt tid på sig som helst pensionärer"? Ja de e vi faaaan, ok ska inte dra alla över samma kam....nog om det.

Nu har iaf jag å olivia inhandlat pressent som skll delas ut nästa vecka :-)
spenderade endel timmar på stan som sagt till kärleken kom å hämtade oss med den röe satans bilen som mest troligt kommer bli norskreggad. In på grossen handlade de som fattades till middagen å hem å börja fritera kycklingen.

Olivia har varit på ett strlande humör idag, charmat allt å alla, sin mamma lik ;-)
 
Johanna, nu rycker vi upp vårt hemmafru liv å ser emot ljusare tider, våren, sommaren bikinis brillor beachpilsnern ja you name it.....men sluta inte drömma fantisera om resor, mamma fick reda på igår att hon vunnit en till venedig. Ska inte vara avis ,.,.,,, bara lite....JO FAAAAAAAAN MAMMA TA MIG MED!!!

Imorgon bär det av till de jämtlänska traktrna, östersundstrottoarer skall vandras å slitas på. En å annan butiksdörr öppnas å kanske en å annan kö väntas i, Nä Peter de e lugnt ska inte shoppa inte ens lite bara känna mig hemma en dag.

Nu e maten klar skriver mera sen tror jag hej hej pok alla

Kommentarer
Postat av: Johanna, Ä INT BITTER

Nääääe fy hundan heller, vadå HON till venedig de är VIII som ska till venedig de va´ju VIII värda kom vi överens om.
F*N också. SVERIGE ÄR KALLT Å BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Italien är Gotttt, eller maten iaf:p

2008-02-07 @ 22:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0