IKEA we love it....

....jag å Moa alltså, imorse ville nog vår käre sambo/far att vi skulle väck från hemmets vrå så han i lugnan ro kunde umgås med audin. så förslaget var ÅK PÅ IKEA ni två, handla å gör iordning i kidzens rum å kontors delen. Var vi sen å haka på det erbjudandet? NÄÄÄÄÄÄÄ sagt å gjort iväg å hadlade rött/orange/rosa pryttlar till Olivia å grönt till Moa å Martin. Ett databord, datastol, lampor, pallar, spargris, hyllor, mattor, termos, hundrövar ja you name it.....
Sen har ju även trevligheter a la pojkspan varit en sak idag med, mitt sällskap var fullkomligt galen........lunchen å 30talet grabbar i ålder 14-15 sittandes i närheten av oss, undra om fröken moa valde vår plats längst ner i hela restaurangen pga av utsikten av denna mängd grabbar eller....? Hämtade efter nå timmar i templet för att hem å montera å inreda...yes nu e de bättre fast mkt fattas kan jag lova men de kommer så småningom. Lappen fick en liten duvning, på med graman å in i paddocken, skithäst tror han kan bemästra mig HA ett tu tre å backutslag skojja du med mig lappen, nä han skärpte till sig efter ett tag. Hem å börja med middag, jordärtkocke soppa till förrätt å nu väntas kyckling jam jam.
Måste säga att det e så kul å se/höra å uppleva dessa pojkspanar stunder med moa, man får som en flash back in till tidiga 90. killar, discon, tryckare :-) hihi vad då when the childrens cry å lady in red, spelades dom på skoldanserna....

Nä nu ska jag ta å ge gubben en puss hej svejs tjingiling POK Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0