Jag vägrar fram till den 14:e förhoppningsvis

image131


Tänk om P kunde börja jobba med Lappen inte hästen utan en av hans jobbarkompisar eller det kanske han gör men ta efter vederbörande. Jag kan nästan lova att han fick komma till ihelgen. Så nu har jag tagit ett steg till i trappan i vårat förhållande, HA nu ska jag vägra tills han lyssnar å då menar jag inte att en blomsterkvast från Coop som är blivit Belgien Blue producerad skulle vara medicinen för sängkammartorkan, nä denna gång får ansträngningen vara av det påhittigare slaget. Märker ni hornen i pannan på mig? För mig går det ingen nöd på¨, nä jag har ju min Willy, ifs har ju P en Iris men hon kan nog börja brännas om det skulle dröja hihi
Så nu skall det få bli spännande å se om påhittigheten eller tjurigheten kommer att segra.

tralalalalaaaaaaaa

Å för den som tro att jag skulle falla för frestelsen å trilla dit i en älskog med min kära sambo har verkligen skitit i det blå skåpet, då vet ni inte hur tjurig jag e eller vilken grej jag har i sängbordet.

Kommentarer
Postat av: Sussen

Haha jag fattar ingenting av ditt inlägg!!!
Puss puss!

2008-02-05 @ 10:42:25
URL: http://www.sussen.blogg.se
Postat av: hanna

:-) hahaha nja endel kanske va lite mkt internskämt men kan säja sex strejk, nu ska jagvisa vart skåpet skall stå, vem tror du vinner? ;-)

2008-02-05 @ 15:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0