Juvelerna äro avklädda

Så då var daten avklarad, hur skall denna sammanställas, lyckad?
Jo vars inte dum, för vilken kvinna vill inte äta middag med en stilig man med blomstergåva? jo fina, näst intill favoriterna (dom går inte få tag i själv provat å icke inte ens till brudbuketten jag än gång håll i handen) efter middagen begav vi oss på hockeymatchen timrå-linköping, mkt trevligt å fin loge jätte, där förtäringen var den trevligre eftersom förlusten dessvärre inträffade snopet i sista. Hmmm nu tänker ni, vilken man tar med en kvinna till en hockeymatch på alla hjörtansdag, jo de e så för er som inte känner mig att hockey är just jag, de finns i mitt blod som pumpas till hjärtat,,,,,,på alla hjärtans dag med. Så nu känner ni mig jag=hockey. Jag kan ju faktiskt avslöjja att jag fick sällskap ända hem, till och med nattsällskap....men händerna på täcket....fast den kommentaren ska man kanske dra ensamma kvällar?....haha jaja shit the same

Hoppas iaf att alla fått en fin alla hjärtans, kram på er.

Kommentarer
Postat av: bellan-bullan

Hello hanna! Jorå alla "stjärtans" var toppen- åt smarrig middag på mc donalds och tittade på pris utdelningen i badhusparken. Kan tänka mig att du uppskattade hockyn mycket =)

Ha en bra dag & trevlig helg på dig!

2008-02-15 @ 11:02:30
URL: http://rantajaervi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0