Måndag hur kul dag e det egentligen

Vågen på förmiddagen, trevligt. Olivia snäll glad å nöjd, speciellt efter morotsätningen, hon fick prova de igårkväll första gången å hon verkade gilla de skarpt, så de bjöds på de på vågen till henne.

Hemma igen å ska börja städa men sitter mest å gruvar mig, fast de må ju göras, ska även sy ett draperi till barnas säng eller om jag väntar till nästa gång jag kommer till borgen, har ju en drös textilier där, fast å andra eller tredje sidan finns ju IKEA inom ett stenkasst å. Men deras tyger hmm nja ja jag vet inte.
Hemtex....
Ja den som lever får se.

Kvällen skall firas med rökelse, lite tarot å ljus tror jag, känner stämmningen i kroppen å då  de bara å sätta igång när Olivia somnat å P e i stallet, ponnypeter.

nä nu jävlar ska jag sätta igång, triss men måste.

Skriver mer en annan gång.....

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0