Nu börjar det hetta till.......

.........kanske bättre i blogg världen än i den riktiga.
 haha måste garva ,,,,nu försöker karln fresta mig till en förlust, TYVÄRR Skulle frestelsen bli för stor åker Willy fram. Hur som....

Dagen idag har varit skaplig, vågen med sällskap av en endast fransktalande jeanette på hemvägen,,,,hmmm prova föra en konversation då inte ett ända ord på de få språk vi behärskar gemensamt överenskommer....kroppspråk begränsat då händerna vilar på handtaget till våra barnvagnar. jaja lyckades iallafall vinka av varann. Olivia gumman har äte massa morötter idag först en ganska stor potion på vågen sen en potatis/morots potion hemma samt välling, jo hon provade banan å, ganska gott men morötterna toppar. traskungen min.

Chilikrukorna är nu målade i halvtaskigt slarvigt vitt, ganska charmiga så imorgon eller när fröerna på sorterna e bestämda åker kruksen på namnsättning.

undra om jag ska ta å släcka jag å nu, retas tillbaka kanske hmm

Jag vinner jag lovar....   :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0