ojoj börjar bli på nerven nu....

Igår spenderades dagen som en LAT hemmafru, ja symskinen va framme å disken fick känns vid å resten av det sedvanliga som ska göras när man har smått men mkt mer var det inte, jo Lappen å bua besöktes förstås. Lappen den lilla besten trodde för någon sekund att han skulle bemästra mig med nå tjuvnyp på gången å nå bakutslag i paddocken men HA krävs mer än så, skithäst! Kan villigt erkänna att jag igentligen inte orka med hästen igår, kände mig inte alltför kry men blev lite frestad när sadel å träns va på. JAJA intresset för dessa djur sitter fortfarande kvar, även om önskan kunde vara att denna var av en annan ras.....Efter stallet for vi å handlade lite till middagen, chiliconcarne HOT å GOTT hmm tror matdosan blev glömd hemma .... :-D

Idag väntas inte så mkt, plock, småstädning i den mån man hinner då ens snoriga lilla jänta e lite mer uppmärksamsbehövande nu, sen ikväll ojoj håll er inne klyktattare då ska jag köra BIIIIIIIIIL, kärtest på K-Skolan, får se om jag kvalar till fast pris....ojojojknappast, dom kommer nog se att denna jämtlandsstårs kan dom nog tjäna en bra hacka på. SNYFT! jaja kanske ska se de som en seger om jag lyckas att inte köra på någon, inte hamna i diket eller själv få behålla livet.

image134


Hoppas även atten slagborrmaskin anländer innanför dörrarna till mitt hem idag, risken för lömska är av storleken STOOOOOR

image135

JA min hälsa är för dagen inte i toppskick, trots trevligt morgonmys, snorigt å tung i kroppen, bådar även det gott inför kvällen,njaaa men men ska inte klaga finns alltid dom som har det värre.  


Nä nu ska jag ta å plinga mamsen, kanske övertala henne om Venedigresan haha tralalalalaaaaaa

POK HANNA PANNA

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Timrå? Trevligt:))

2008-02-12 @ 14:39:03
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Jonna

:)!

2008-02-12 @ 14:47:00
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: MissMimmi

Svar: Tack så mycket :) du med! Jag brukar återhämta mig rätt så snabbt när jag är förkyld. Har inte varit ordentligt sjuk på flera år så jag hoppas att jag slipper det även denna gång. Kramkram

2008-02-12 @ 15:04:06
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: Annsingen

Kul! Vad har fört er hit då? Och var bor ni i Timrå?

2008-02-12 @ 15:50:41
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Okej! Tallnäs bodde jag då jag flyttade hemifrån för tusen år sedan.Bor ni i dom låga husen med egen ingång?
Nu bor jag på Örnen.Du vet dom husen man ser på berget från motorvägen då man passerar Timrå centrum?

2008-02-12 @ 16:23:39
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0