Onsdag

I går fick fröken segersten stilla sitt sociala behov, min kära vän Agneta kom hit, så med lunchhungrigar letade vi oss till Timrå centrum för ett mål i kistan, jo men hej upp på domus för å kolla menyn men de vi fann var inte de vi önskade, om man säger som så kan man dra en snabb slutsats att detta ställe är lika med La Bomba i Torvalla för er som besökt de vet vad jag menar då. Jo de e nog där eliten samlas när sjukpensionen rullat in å menyerna var mestadels i flytande form. Ja så med detta korta besök begav vi oss till Birsta sällan jag e där men där finns de matställen så med en tallrik med asmkt kalorier kunde vi med mätta magar spana in både jysk å rusta, hittade en klocka till köket å en lampa till hallen på jysk 50 kronor vardera, rea e gott även om gratis smakar bäst. Efter ganska kort övervägande bestämde vi oss att ikväll blire en dricka pilsner afton, så iväg å inhandlade de som skulle klunkas å hem, så med kyckling middag å ölstim mage somnade jag i lagom tid (förlåt agneta) blir så hemskt trött av alkohol. Ska inte skylla på dom tidiga mornar jag som oftast får utstå.
Men lite back in time hanns de med, hästar med vargkänning, flyende sambos så å....
Hoppas iallafall du fått sova lite inatt, den e ju ganska skön soffan.

Nä nu ska jag göra nå annat än data mig.

so long fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0