rastacowboy vs rasta doggyboy

Som tigermannen nämnt i sin blogg har en westernsadel införskaffats till Lappen men jag måste faktiskt nämna att någon RIKTIG RIKTIG cowboysarponny blir han aldrig, P han är en GAMMAL TRAVARE. Fast jag ska inte säga att han inte blev fin i den för de blev han faktiskt. Sen kan man ju alltid diskutera hur komportabel den är, ifs med lite längre läder så. Skulle behöva hjälp nu gott folk för nu kommer han (p) starta igen, lasso, hölster, hatt, sadelväska....you name it oljerocken har han inte hunne talat om än men jag lovar det kommer, chapsen ska hämtas ut var han snabb att påpeka, va då en cowboy utan allt detta är ju ingen cowboy, men hur var de förr P? hade du koppel styphalsband nomesele osv på dig när du va hundsnubbe? Han kommer ju aldrig ha användning av detta så hjälp mig övertyga honom....PLIZZZ www.tigerpeter.blogg.se
Nä min filosofi är att så lite saker på en häst desto större rörlighet å frihet har denna, DRESSYR TÄVLING tänk om man kunde få in i skallen på alla dessa onödigt överlindande hästmänniskor att de behövs inte om du inte rider på en övermjuk paddock var dag Men vilken häst gör det så av med allt trams å använd de som behövs. ojoj nu låter jag som en moraltant, ja va fan jag börjar ju komma upp i tantåren så de e väl legitimt,,,,? 
Fast som en vän sa att åldern är ju bara en siffra i passet så tant my AS.

Annars kan jag förtälla att min kära lilla dotter är sjuk :-( snuvig febrig men på relativt gott humör. Trots att fisk smaka ski.....inge bra. Nä laxpuré kom inte på samma plats som morot, för de va de godaste hon provat hittills.

Ska erkänna,,,,,,,,,,,jag har varit på IKEA idag (blyg) image132men det gick fort fort fort sambon hann inte ens handla klart på willys innan jag gått klart, så nu finns vajer till barnas rum hos oss samt tyg å tråkiga skruvar/pluggar. Men kommer bli skoj när de e uppe, undra kanske ska gå å hjälpa gubben med de nu, bor ju i en betongens vrå så då må ju borrelände fram. Ja jag tror jag gör så, vill ju inte han ska behöva jävlas själv.

Så nu säger jag hej då synes när ma råkes när ma kräkes

POK HAnna panna

Kommentarer
Postat av: MissMimmi

Svar: Hejhej! Tack :)
Ja det får man fixa i photoshop. Det är så jag gör i alla fall och troligtvis de andra också :) kram

2008-02-11 @ 10:39:31
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0