SJUKLINGAR

Har hunnit gjort liiiiiite nytta, eller nytta å nytta, symaskinen, min ovän har fått sig ett arbetspass, barnas drapperi har sytts, ett randigt rosa, rött, orange elände som inhandlades igår, men nu e de vajern som ska upp, tyvärr visade de sig att borrsatansmaskinen inte var av sorten slagborr utan en vanlig sate, men skulle lånas en ny idag så ikväll blire förhoppningsvis klart. Har en litensnutt av tyget kvar som jag skulle vilja pyssla ihop något av till rummet för en enhetlig mysig stil men har inte bestämt nå ännu, kan tänkas bli fotobakgrund i någon tavla kanske...

Fan vaknade inatt av att jag å börja åka dit på förkylningen som O å P har, ont som på fy fan i halsen å känner mig skapligt små sjuk. men men upp med hakorna hanna, de e ju nästan vår ute, solen skiner å takdropp, kan de bli härligare, JAAAAAA om jag hade halstablett kanske eller en whiskey.

Nä nu ska jag se om lillstumpan vill sova lunch

synes råkes krekes

Kommentarer
Postat av: Isabäll

Tjänare Häna!

Huga vad jobbigt med förkylning.
Du får ktypa ner under täcket & hinka i dag the!
Ha en bra dag & krya på dIG!!

2008-02-11 @ 13:37:25
URL: http://rantajaervi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0