slö dag....

Känner att denna dag kommer gå segt, känner fortfarande att kroppen e tung å näsan snorig, tack å lov för nezeril, LOVE! Så i brist på annat kör jag på listan, kan ju inte gärna ställa mig å spika upp nån tavla eller så nu på tidiga morgonen, inte heller poppa musik å dansa (orkar jag inte heller) Grannarna skulle nog ta livet av mig då såhåll till godo med en tyst lista:

 1. Hur gammal är du om fem år?
     5 år äldre
 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
      Olivia å Peter
 3. Hur lång är du?
     168cm
 4. Vilken är den senaste filmen du sett?
     Oj ja vad hette den, Jude Law va iaf med i den 

 5. Vem ringde du senast?
     mamma
 6. Vem ringde dig senast?
     Peter

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
     från agneta att hon e back in the city, synd hon jobba idag bara. Måste styra upp en date A?!

 8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
     Beror väl på det.
 9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
     Gifta

10. När såg du senast din mamma?
      Förra söndagen, hoppas ikväll om de blir jämtland

11. Vilken ögonfärg har du?
       Gröna

12. När vaknade du i dag?
       strax före 5

13. Vilken är din favorit låt just nu?
       Har kanske ingen men Ovan Sända spelas endel 

14. Vilken är din favoritplats?
       Sängen, Ikea och i sambons famn å det går att kombinera

15. Vilken plats föredrar du minst?
       En skitig offentlig toalett e väl inte så trevlig

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
       I toppen av en kommande karriär hoppas jag väl
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
       Spindlar, läskiga gubbar under sängen (lovar jag hade sånna där, hoppar fortfarande upp när jag kommer å tänka på dom)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
       Olivia, surrungen min

19. Hur stor är din säng?
      180
20. Har du stationär eller bärbar dator?

       Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

       Olika, ibland med ibland utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?

      5

23. Hur många landskap har du bott i?

       2 Jämtland å Medelpad
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
       Strumpor inne skor ute, sällan barfota
25. Är du social?

      Ja de tycker jag, väldigt sällskapssjuk dam
26. Vilken är din favoritglass?
       hmm ja de vet de hundarna

27. Vilken är din favoritefterrätt?
       ingen speciell tror jag
28. Tycker du om kinamat?

       beror på vad
29. Tycker du om kaffe?

       MMMMM
30. Vad dricker du till frukost?

      Kaffe med mjölk`

31. Sover du på någon särskild sida?
       japp

32. Kan du spela poker?
       Nä
33. Tycker du om att mysa/kela?
       Ooo ja....finns de någon som inte gör det?
34. Är du en beroendemänniska?

       Ja av snus typ då....
35. Känner du någon med samma födelsedag som din?

       Japp Tobbe

36. Vill du ha barn?
       Har en dotter
37. Kan du några andra språk än svenska?
       Engelska fast inte e jag kung på de
38. Har du någonsin åkt ambulans?

      Ja
39. Föredrar du havet eller en bassäng?
       Havet och bassäng
40. Vad spenderar du helst pengar på?
       Kläder inredning
41. Äger du dyrbara smycken?

      Ja de gör jag

42. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

      Ser inte så mkt på tv men gillar inredningsprogrammen
43. Kan du rulla med tungan?
      Jag tror det.

44. Vem är den roligaste människan du känner?
       Hansa, han kan få mig att garva, saknar!

45. Sover du med gosedjur?

       om jag får kalla Peter för djur så JA

46. Vad har du för ringsignal?
       Vanlig ringning
47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
       JA Oliviahar haft endel på sig

48. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
       en penna, kul fråga HA

49. Flirtar du mycket?
       .....ja.....med min kärlek då....
50. Kan du byta olja på bilen?
      Om nån lär mig först så kan jag väl, fylla på e iaf ingen konst bilmekare som jag e HA
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
       Nä har ju bara haft epa kort så de e kanske inte så lätt å få de....fast den gick ju snabbare än 30 så..

52. Vilken var den senaste boken du läste?
       Mias systrar Liza Marklund
53. Läser du dagstidningen?
       Sällan, på nätet ibland.
54. Prenumererar du på någon veckotidning?
       Ja men sa upp den igår, Tara tant jag e va, skyller på premierna....haha
55. Dansar du i bilen?

      
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
       P3
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
       Ett telefonnummer
58. När var du i kyrkan senast?

      Ingen aning....
59. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

      Mats Hagstedt han fick mig att intressera mig för religion

60. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
      1 vecka i norge

Knappast nån som orkar läsa sånna men men..........


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Orkade hela vägen! Jiiiiihhhaaaaaaaa

2008-02-13 @ 07:48:46
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0