Snuskar uscha fya bläk

Sitter på P´s jobb å inväntar en stycke norrman som ska komma å hämta den eländiga toyotan, äntligern ska denna hemska äckliga lilla bil veck, den e ju inte ens macho, to smal, nästan man skulle kunna kalla den gullig, men de vågar jag nog inte ta i min mun, gissar att manlighetskänslan för karln sjunker, för vad skulle folk säga om "frugan" kallade "mannens" pickup för gullig.....där kommer han med den gulliga bilen........

Ja som rubriken lyder e jag på ett av de mer snuskiga ställena jag beskådat, dykfolk hur har ni det hemma? snälla tålmodiga fruar med diskintresse? eller lika snuskigt som på arbetsplatsens fika rum. huvva,

I övrigt idag har sängen varit min plats, trött sliten som få. En tripp till IKEA (madrasser till barnas säng) innan eftermiddagen/kvällen spenderades på denna lilla lortiga lokal som ovan nämnt. Om en timme kommer barna, ska bli kul å se dom igen. Nä nu ska jag blogga runt lite. ha de Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0