uppöver hemöver! Johanna gissa vart vi var igår?

Japp vi ska hem idag, dock mest troligt bara för en sväng, kolla till huset, visa de för en kvinna som e intresserad å hyrat å ska vi prova packa med oss lite grejjer som kan tänkas behövas. Kan nog bli en sväng förbi staden å, Olivia ska no säga hej till faster Sussen. Inatt har jag sovit i vårt omgjorda sovrum, japp. Jo jag gissar att johanna räkna ut det ganska fort (ni anra med ifs) vi va till IKEA igår igen, denna gång gardiner till sänggaveln, stång,  å kuddar till sängen. Så nu har huvudändan fått lite av en gavel  rummet lite av en fondvägg, känns mer mjukt å varmt i rummet nu. Annars, förmiddagen tillbringades mesta dels under täcket, va en trött dag, Olivia va ganska trött å så de va ju ganska lämpligt att själv bara göra de nödigaste, mata, diska ja allt de där som man må göra. För att sedan mysa ner sig under textilierna. mys gos nice åååå....



image150


Jag måste göra något åt mina dreads ihelgen, fan dom e skabbiga nu så virknål, sax å vax skall få vara framme.
Alla dessa småstrån som tittar fram, så irri å fult, nä jag måste. Ofta kan man se någon filur med dreads å känna fan hur får dom sina så fina men hmm de e ju så att man står ju inte millimeter ifrån vederbörandes frisyr å granska heller så dennes lösa strån å ruffs kanske inte når ens öga. Hoppas iaf. Hur som har jag tidiage i vinter sett dom snyggaste dreadsen ¨någonsin, Olearys i ö-vik bartendern där, assnygga supersmala var de, även om jag kanske kan tycka att grövre på en kille e snyggare så gillade jag verkligen dessa smala snokar till dreads. Jag vill åxå.




Nu hör jag min lilla stumpa nynna så de e bäst å masa sig ur värmen i bädden å vara en underhållningsmaskin....
ja får se om de hinns bloggas något mer innan hemfärd annars ha en god trevlig helg. POK Hanna

Kommentarer
Postat av: Sussen

Ni måste ringa när ni kommer in till stan!
Puss på er å kör försiktigt!
Pussen från Sussen!

2008-02-22 @ 09:13:47
URL: http://www.sussen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0