Våg(a) inte...på alla hjärtans iaf....

image137

Jag vill ha en våg nu, inte å surfa på utan ställa mig på för att se vilka siffror som döljer sig bakom min kropp, jag har faktiskt kollat på endel under vintern men inte funnit någn i lämpligt pris, schysst utseende som är digital, vågar liksom inte mig på de här billiga sakerna, var faktiskt å provade en på ikea, Peter ställde sig på den å .... väger jag verkligen såhär mkt utbrast han å slet ner entill våg å ställde upp sig på, 10kg mindre denna gång...vi tar den haha nä de gjorde vi inte men hur pålitlig va dom då.....Nä vill helst ha en digital sak. MEN jag vill INTE INTE INTE ha den imorgon. Inte av Peter iaf, visst jag vet att han inte tänkte sig för och att det inte var illa menat en gång i tiden när en sådan inhandlades som bröllopspressent hallå en sån smäll en karl riskerar genom å välja en sådan gåva oh my...(stackars M) men misstaget görs väl inte två ggr?

Sitter å hoppas nu att kvällen kan tillbringas i en ishall i jämtland, Petter lillebroren min skall dit å spela mot Östersund å halva släkten kommer å hoppas därför att flakhämtningen går att styra upp så de blir som sagt ikväll.

Ska klaga lit, fryser så jag håller på å bli TOKIG, så jäkla kallt i lgh nu, blåser småspik ut så de skallrar i fönstren, huvva....bara tanken å gå ut nu får mig att bli blå om hela mig, kallbrandsrisken är STOR! SKIT VÄDER.

Nä nu ska jag ta å ordna mig lite frulle. Bye bye

Kommentarer
Postat av: Krissa

usch, jag hatar vågar! :/
Ha en fin onsdag!
/Krissa

2008-02-13 @ 13:57:48
URL: http://KRISSA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0